2014-11-11
1. Основні принципи корекційно-розвивальної роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
В.В.Коць,
методист відділу з питань управлінської діяльності та інклюзивної освіти ВІППО
2. Особливості проведення корекційно-розвиткових занять у Центрі реабілітації дітей інвалідів.
Н.І.Литвин,
вчитель дефектолог Волинського центру соціальної реабілітації дітей інвалідів Міністерства соціальної політики України
3. Досвід і проблеми індивідуального та інклюзивного навчання в комплексі освітньо-корекційних програм у Луцькій ЗОШ №20: організація навчання дітей у школі за індивідуальною та інклюзивною формою навчання.
Н. В. Прусік,
заступник директора з навчально-виховної роботи
4. Зміст та засоби корекційно-розвиткової роботи з учнями, які навчаються за індивідуальною формою навчання.
О.О.Ковальчук,
вчитель математики
5. Корекційно-розвиткові заняття як невід’ємна складова інклюзивного навчання.
Г.В.Нестерак,
практичний психолог школи
6. Методичний супровід корекційно- розвиткової роботи.
О.О.Танський,
завідувач міської ПМПК